Min gbp firar 2 år idag!

Hej alla söta. Här är en liten sammanfattning av läget:
Jag ligger på cirka 75 kilo just nu.
Gick upp lite i vikt i somras när jag var deprimerad (och började äta citalopram igen - därav viktuppgången). Nu ligger jag dock relativt stadigt viktmässigt. Äter gärna kvarg med fun light - det är gott och kalorisnålt (och proteinrikt).
Jag simmar 2-4 gånger i veckan, mest för att hålla vinterdepressionen borta.

Kom gärna och hälsa på mig på nya stellanbloggen (http://stellanbloggen.blogspot.se) jaa <3
 
 

Kommentarer
Postat av: Maria

Har nu läst igenom hela bloggen och kollat alla dina videoinlägg. Jag funderar på ansöka om denna operationen då jag har ett BMI på 47. Men vet inte om jag vågar. Har 2 barn en på 1,5 och en på 6 månader. Klarar jag vardagen som opererad och vågar ta risken? Skulle du vilja ta lite för och nackdelar?
Vill också säga att vilken underbar människa du verkar vara och du var lika fin förr som nu. Den du är sitter inte på utsidan<3 Med vänlig hälsning, Maria

2014-01-31 @ 15:42:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0