Januarikommentarer


Kommentarer
Postat av: Sara i Uppsala

Hej Stellan!

Jag skulle ha varit till doktorn den 25/1 för en bedömning men läkaren blev magsjuk! Så jag har fått en ny tid den 28/2. Bara vänta vänta vänta... Nej då jag kan inte vara still och göra ingenting utan jag jobbar med att äta regelbundet var 3 e timma. Tränar lite inför ett gastric-liv kan man säga. Läser just nu mycket om folk det har gått sämre för än för dig (även om du haft din beskärda del med tarmvred redan). Funderar på långtidseffekterna av en gastric bypass. Vi som gör denna nu i 30 årsåldern (jag fyller 35 i år men vägrar inse det utan ser mig som 30 plus nåt år bara), hur mår vi när vi är 50-70 år gamla? Finns det långtidsstudier på detta? Har du hittat något Stellan? Naturligtvis så kommer jag att ställa detta gentemot långtidseffekter av fetma som jag har. Har ju varit tjock sedan jag var 9-10 år.

kram

2013-02-01 @ 17:08:18
URL: http://sundochfin.wordpress.com
Postat av: Jonaz

Hej
Vilken inspiration din sida ger. Ska själv opereras den 4 april. Tack för en superbra blogg <3 Jonaz

2013-02-12 @ 18:43:51
URL: http://gastricbypassjonaz.blogg.se/
Postat av: Stina

Iiiiih! Larmcentralen var det :3
Kram!

2013-12-22 @ 19:40:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0