Spotta inte på min kompis!



Kommentarer
Postat av: CloudyClown

Grattis till tentan! :D
Tror inte att det var någon speciell person som spottade, ingen anknytning till dig skulle jag tro, det finns as där ute i världen.. tyvärr för många. :o
Men men! Du får ha det super tillsvidare! :3 Kram! :D

2012-09-08 @ 15:33:39
Postat av: My.

Hej Stellan! Jag "upptäckte" dig när min vän introducerade mig för Svullet frenulum och jag har följt din bilddagbok ganska länge men jag har faktiskt inte tittat på din blogg eller dina videoinlägg fören idag och jag måste bara säga att du är så söt! Jag förväntade mig nog på något vis att du skulle vara vulgär och lite "rå" och istället så är du en sån total gulleraring! Gjorde min (väldigt tråkiga) dag betydligt ljusare! Hoppas du har det bra och att din oro släpper lite :)

2012-09-08 @ 15:44:11
Postat av: Binaaaan

Grattis till tentan slemmis! :D
Jag kan äta (i brödväg)polarpärlan fullkorn och knäcke, ibland lingongrova. Men ska absolut testa det brödet!
Jag kan äta ungefär en normalportion nu. Är väl ungefär lika mycket som dig. 5 bitar sushi är väl det man kan jämföra med bäst :)
vill ha en tröja, men har inte råd just nu :O
Bra skit iallafall :P
Ha det underbart och glid på! KRAAAAAAAAAAM

2012-09-08 @ 16:18:16
Postat av: Molly

Hej fina Stellan gos. Jag undrar om du dumpar mkt efter op och på vad isf. Nu börjar de hända saker för mig. Ska på inskrivningsmöte den 19 september och börja flyta strax efter de för att antagligen opereras i november. Längtar men e samtidigt rädd men de kommer gå skit bra.

Puss på dig. Kram Molly

2012-09-08 @ 20:24:31
Postat av: Molly

Glömde fråga om du fick ta typ fragmin sprutor på sig själv i några dagar efter op?

Kram Molly

2012-09-08 @ 20:26:11
Postat av: Nicole

Hej Stellan! Nu har det gått en vecka sen jag opererade mig! Känns så himla skönt, nu är det bara det roliga kvar :D Tänkte fråga om du provat att äta sötsaker eller chips efter operationen? Och en sak till, kan man få se lite före och efter bilder på dig? Riktigt cool t-shirt btw, kaninen ser härligt söt ut ;D Kram på dig snygging.

2012-09-11 @ 00:00:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0