Septemberkommentarer


 

Kommentarer
Postat av: binan

HAJSAN!
Oooooh lakrits!! <3<3
Måste komma till götet snart då :)
Ska iochförsig dit sista helgen i månaden och gå på bokmässan med min mor och Joakim. Boknördar som vi är :P
Lakrits är en mer naturlig godissort utan så mycket artificiellt socker som är i allt annat, goooott är det med :)

KJAAAAAAM

2012-09-16 @ 13:30:15
Postat av: Ce

Hej igen!
Ahaaa det är därför jag känner igen dig :) Jag bor också i frölunda, har gjort det i några år, först en studentlägenhet på torget och nu på andra sidan torget. Känns det ovant att se sig i spegeln nu när du inte är så stor längre? Jag minns att det var svårt för mig när jag gick ner så mycket så snabbt, för huvudet och självbilden att hänga med. ha det gott härliga Stellan!
Kram Ce

2012-09-16 @ 15:46:12
URL: http://www.fruarnalyrehed.com
Postat av: Nicole

Tjeniz Stelliz! Ja sötsuget har jag kvar :( Men är för rädd för att testa med någon godis, man vet ju aldrig om det blir en dumping efteråt xD. Tack för att du sa det med att man går ner olika, skönt o höra det från någon annan. Jag gick ner 14 kilo till operations dan och nu fyra veckor efteråt har jag bara gått ner fem-sex kilo...bara och bara, det är bättre än inget men jag jämför mig med andra! Så dumt. Grattis till dina nya byxor! <3

2012-09-30 @ 18:36:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0