70 kilo!!!



Kommentarer
Postat av: Molly

Hej mysstellan <3
Jag va ju på inskrivningsmöte i onsdags på Sahlgrenska och är nu godkänd och fått en optid den 12 november. Börjar mitt flyt den 1 oktober och måste gå ner 15 kg. Längtar efter att få börja mitt nya liv. :-)

Jag har en blogg men den används inte så flitigt men funderar å att göra det mer nu:-) så att man kan gå tillbaka och kolla sen hur man mått mm:-)

Grattis till dina -70 kg.. Wow du e grym <3

Ha en fortsatt trevlig söndag

Kram Molly

2012-09-23 @ 10:04:56
Postat av: Jessica

Hallåj Stellan. Måste bara säga att jag tycker att du är helt fantastiskt.
Jag blir så glad av att titta på dig och du ger mig många härliga skratt.
Fortsätt göra världen lite gladare :)

Ha det gott
Jessica

2012-09-28 @ 12:30:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0