Gå till Stellanbloggen: sgak.blogg.se


Kommentarer
Postat av: Binisen

Hejsan gullunge!
Du gör mig generad :D
Du har ju inte alls mycket överflödig hud med tanke på din nedgång, GRATTIS!
Och jag vet också det här med att gärna prata sin medicinering hehe (skyldig)
Du får ha det såååå underbaaaaaaaaaaaaaart <3 <3 <3

2012-10-22 @ 10:14:47
Postat av: Cassie

Har inte följt din blogg till 100% men har kommit in och kikat i mellan åt. Och jag som är en gammal följare av din Bilddagbok har uppskattat att få se dig på video, det har gett mig en annan bild av vem du är. Jag hoppas du trivs bra i min underbara stad Göteborg och jag måste säga att du ser fantastisk ut nu och att din glädje smittar av sig. Stora kramar och kärlek från mig!

2012-10-22 @ 15:31:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0