Hej alla söta!


Kommentarer
Postat av: Fäffäh

Hejsan Stellan!
Åh, jag bara älskar hur du smackar efter varje gång du sagt:"Hej alla söta". :)
Jag är faktiskt också en utav de människorna som har tittat på din blogg ett tag, men faktiskt aldrig tagit mig i kragen och kommenterat något. Fråga mig inte varför! =)
Jag måste bara få lov att säga att jag tycker att du är en riktigt stor insperationskälla och är man lite nere eller sådär, så är det bara att gå in på sgak bloggen och titta! superfint! :)
Du får ha en fortsatt trevlig dag, Stellis!
Kram kram! =)

2012-11-03 @ 00:14:41
Postat av: Fäffäh!

(skall bara tillägga att jag skrev lite för snabbt: det är bara att gå in på din blogg å titta på dina videoklipp och bli jätteglad! :)

2012-11-03 @ 00:16:06
Postat av: Majki

Skulle kunna bli en kul svullet remix. ^^

2012-11-03 @ 09:40:12
Postat av: Binisen

HAHAHAHA Coool!
Och du säger det i ungefär samma tonläge hela tiden! XD
KRAAAAAAAAAAM

2012-11-03 @ 09:57:52
Postat av: Linn

Tack söta du för att du är så Underbar!
Min dag var piss fram tills att jag såg denna video. Nu mår jag mycket bättre!!
Forsätt så!

Massor med kramar

2013-01-22 @ 18:46:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0