Fisk!



Kommentarer
Postat av: starsprinkle

hahaha underbart!

Fan vad kul att du skickade den o att de verkligen tog upp det också. :)

2012-05-13 @ 10:00:28
URL: http://freakystarsprinkle.blogg.se/
Postat av: Nicole

Du är sååååå underbar! Jag älskar att se dina videobloggar och njuter varje sekund, man blir så glad! Jag ska också göra en GBP operation och väntar med spänning på att få en tid(ska operera mig på Frölundas sjukhus). Jag har aldrig opererats innan och är riktigt rädd för detta men när jag ser på dina inlägg så blir jag lugn på nåt sätt, du har sån skön inställning till det hela och du ge mig inspiration ^^ så jag vill egentligen tacka dig för att du har en sån här blogg och för att du hjälper mig med dina underbara videoinlägg <3 BAMSEKRAM!

2012-05-13 @ 19:19:58
Postat av: Bina

klart vi ska ses igen stellan! :)



hahaha var ju tvungen att se hela det avsnittet av Chris Getthard. Den showen är ju helt underbar!!

Ska fortsätta se den tror jag om jag kommer ihåg XD

kramisar och pussisar på fina stellis

2012-05-16 @ 10:24:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0