-50kg, boktips och en älg...



Kommentarer
Postat av: Zamsa

Hejsan!

Jag blev väldigt nyfiken på den där boken "vad män vet om kvinnor" är det bara tomma blad? :D

Jag kollade på dina äldre videos (innan du opererades)och skillnaden är så brutalt stor! Att du har tappat 50 kg på mindre än ett år, det är fantastisk!

I sommar ska jag åka på min livs första festival, Getaway rock i Gävle. Resten av tiden kommer jag antagligen jobba.

När är du klar med dina studier förresten? och vad ska du bli?

kram kram kram

2012-05-27 @ 22:44:34
Postat av: CloudyClown

Hej påre Stellan! :D Tro inte att bara för att jag inte kommenterat på ett tag att jag inte kollar. :)

Nåväl, angående det Adriana (stavning?) frågade så kan jag ju i alla fall berätta hur jag gör, som du sa hur man kunde göra så prenumererar jag på din YT kanal inklusive har denna blogg som en flik uppe i mitt google chrome "flik place". (skulle dessutom tycka det varit bra om du länka din blogg på varje ny video på YT så kanske folk på YT lätt hittar länken) :) Nåja, detta blev kanske lite långt men det får du finna dig i mohaha! :3 Ha det så bra tills nästa vlogg! :D Peace ut! Kram!

2012-05-28 @ 00:27:10
Postat av: Bina

Stelliiiiiiiis!

gillar att du kallar mig för Binisen! <3

oj vilka djupa böcker du har införskaffat. Jag borde nog skaffa den där om kvinnor, då jag inte heller förstår mig på dom hehe.



Jag ska till gotland i sommar och några återträffar med gamla klassisar



bloglovin prenumererar jag dig via.



var också mest rädd för att bli sövd inför operationen. MEN nu ska detta inte bli en novell XD

TJOHEJJ! och pusssssssssssssssssssssss



PS. fint nagellack!! DS.

2012-05-28 @ 22:04:44
Postat av: Kamilla

Woho, fan vad du är duktig! Det dröjer inte länge förns du ligger under det där 100:a strecket! Duktiga älskade Stellan! <3



Nu i sommar så ska jag, min pojkvän Robin & katten åka ner till Eksjö i Småland (Robin kommer där ifrån) för att hälsa på familj & vänner i 2 veckor! =D Och under tiden vi är där ska vi även åka till Göteborg i 2 dagar för att gå runt i staden & självklart gå på Liseberg! Vi älskar Göteborg & bruka passa på att åka dit på sommarn ^_____^

Dom andra två veckorna av min semester ska jag bara slappa & ta det lugnt. Men jag ska även åka ut till alla beteshagar för att hälsa på hästarna & jag ska även kolla på massa söta föl som en arbetskamrat till mig har på sin gård!

2012-05-31 @ 19:24:06
Postat av: Nicole

Hej goaste Stellan! Jag va på Frölunda sjukhus i onsdags, och efter att ha pratat med kirurgen fick jag en tid för operation! Den tredje September smäller det! Jag uppskattar och är så sjukt tacksam för att du svarar på mina frågor :D och jätte fina tips får jag. Men jag funderar på en grej till, pluggar också till lärare och jag undrar hur du gjorde med din sjukskrivna tid? Va du hemma alla fyra veckorna eller gick du något till skolan? Svar på veckans fråga är, har inte planerat in något speciellt mer än att njuta av sommaren och att åka upp till Stockholm en sväng, sen så får vi se vad som händer :D kram på dig!

2012-06-03 @ 02:42:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0