Under 40 i bmi


Viktkurvan:
Min viktkurva

Kommentarer
Postat av: Bina

hej goa söta stellan!!!



vet hur d e med antidepressiva, men faktum är att nu efter op så tog inte kroppen upp cymbbaltan som jag tog,

har nu fått byta till Lyrica för att få bukt med oron och ångesten istället.



hat vart förbannad i två dagar och lite illamående efter maten som biverkningar XD



tror du kommer lyckas galant stellan!!

du är underbar!!! :D



kramar och pussar!

2012-03-12 @ 01:54:44
Postat av: Kvitter

Hej snygging,

Va fin du är!!

Det är så trevligt att kika in här på din blogg nu när vi inte ses så ofta.. typ aldrig...Saknar dig!

Vet du, det är så #&@@la kul att åka till jobbet varje dag. Och ja, jag kallar det jobbet nu, den första terminen kallade jag det för skolan...hmm förvirrande det här. Och jag som sa att jag aldrig ville jobba med tonårsstinna högstadieelever...trivs som fisken i vattnet.



Tips... spara, sno och bunkra lektionsmaterial! Det kommer du behöva så slipper du nattjobb med planering... det är så mycket annat när man väl är i skolan att planering inte hinns med.



Jag har satt in en holk till mina undulater...kanske skulle jag laddat den med en web-cam...



Kramiz kramiz

2012-03-12 @ 10:37:30
Postat av: Kvitter

Hmm glömde...

soder-bildsalen.blogspot.com



...om du inte har något annat för dig...

2012-03-12 @ 10:40:37
Postat av: Kamilla

Nä varför ska man fira med en tårta när man kan fira med två! ;D

Skitbra att trappa ner din antidepp medicin! Äter också sån medicin & ska väl så småningom trappa ner den också, dock känner jag mig inte redo än. Men du kommer säkert fixa det galant vännen <3

Puss!

2012-03-12 @ 22:31:49
Postat av: Nya? Ida

Alltså, du så sjukt sjukt sjuuuukt härlig. Blir alltid lika glad att se dina videos!

2012-03-20 @ 16:30:32
Postat av: Almondine-Chii

för det första, grattis med viktminskningen! stå på :D

och för det andra, jävlar vilken solstråle du verkar vara -det gillar vi- puss puss ^^"

2012-03-29 @ 04:28:37
Postat av: Elyzabel

Hej Stellan! Vad skönt det måste vara när en platå släpper!

Jag opades den 23 feb så jag är fortfarande i början...allt har gått superbra måste jag säga.

Har du förnyat garderoben nu när du minskat så mycket?

Ha fortsatt kul på praktiken, jag börjar 4 veckors praktik på måndag jag...fast inte som lärare...utan som trädgårdsmästare!

2012-03-29 @ 09:26:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0