Regnbågsparaden


Kommentarer
Postat av: Fiie

Åh vad härligt det såg ut!

Tycker det är riktigt tråkigt att flaggorna åker ner i stan nu. Göteborg ser så otroligt mycket vackrare ut med dessa!



Stellan Stellan mitt lilla lyckopiller!

Du är lika gosig som en iller...

Se så dåligt jag rimmar i min iver!?

Vill bara skriva igen att du är en sådan otrolig insperation!

Jag tror du lyckas fylla alla läsares hjärtan med motion!

Fortsätt som du gör och ta hand om dig nu.

Du kanske uppskattade det här men jag vet att jag rimmar som en .. Gnu?



Puss och Världens goaste kraaam! :)

2012-06-03 @ 19:56:09
Postat av: Bina

ser underbart ut! hade kommit med om inte jag blivit helt betagen av en liten karl :D

kärlek är en härlig känsla och ser på filmen att det även infinner sig där! :D

kram och puss på stellis!!!

2012-06-03 @ 23:33:27
Postat av: Kamilla

<3 <3 <3 Underbart!!!!! <3 <3 <3

2012-06-04 @ 18:05:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0