Fiskmassage!


Kommentarer
Postat av: Bina

Hej Stellis :)



Var det skönt med fiskmassagen?

Min mor som är jättekittlig fick det nu i 50-årspresent av min ena bror :P



Jag ska nog umgås med folk (och min nu kallade pojkvän :P ) och kanske grilla på midsommar, är ju inte den som super mig odrägligt full direkt, anser inte det kännas så trevligt.



Hoppas du får en fin helg utan att stöta på för mycket drägg iallafall!



KRAMISAR OCH PUSSISAR <3 <3

2012-06-11 @ 17:28:45
Postat av: Molly

Hej Stellan. Vilken underbar person du verkar vara. Jag står mer i kö till att göra en gbp på Sahlgrenska. Skönt att höra fler som gjort den där som de gått bra för. Ja kommer antagligen gör min till hösten. Längtar :-) ha de superbäst kram Molly

2012-06-11 @ 22:48:47
Postat av: Kamilla

Midsommar firar jag mer än gärna & det gör jag med familj & släkt, det blir lekar & grillning & mysigt umgänge ute på landet!

Men iår ska bara min familj till min syster & svåger ute på Alnö & ha piknik ute på hembygdsgården & senare på kvällen ska vi nog äta mat tillsammans också!

Midsommar för mig är att hylla sommaren som kommer, man känner en slags harmonisk energi som ger iallafall mig sinnesro.

Att vara ute på ängar & i skogen en midsommarkväll, det blir magiskt på nåt sett.

Kram på dig Stellan <3

2012-06-17 @ 00:02:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0