Slips


Kommentarer
Postat av: Nicole

Hej Stellan! Allt är bra med mig...rätt hungrig bara men så är det väl när man inte får äta något annat än shakes? Jag började den 23 Juli och har redan gått ner fem kilo? Vad hände där? Får hålla på med detta i sex veckor precis som du gjorde, skulle fått fyra men kirurgen ändrade sig :( Hur mycket gick du ner under din flyt period? Du fick mig verkligen att skratta åt din reaktion på måsarna, du är så rolig xD KRAM PÅ DIG! <3

2012-07-31 @ 23:33:18
Postat av: Molly

Hej igen mysStellan. Jag tänkte kolla hur många kilo du skulle gå ner på flytet innan op och hur många veckor du fick flyta.

Kramiz från Molly

2012-08-05 @ 09:26:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0