Nyårskommentarer



Kommentarer
Postat av: Bina

JÄJJ!!!

min abstinens fick lite godis, Stellangodis alltså! :)



jag har märkt av småplatåer redan, men d håller sig bara några dagar o sen rasar jag igen.

gått ner lika mycket som dig nu faktiskt :) lite coolt tycker jag.



tack till Camilla med!! <3

gah blir så sprallig o glad av inläggen! :)



du är bäst Stellan!

<3<3<3

2012-01-12 @ 08:55:11
Postat av: Petra

Hej söta Stellan!

Angående mitt nyårslöfte att stressa mindre går det bättre än förväntat, kroppen börjar iallafall må mycket bättre :) Måste säga att jag är smått avundsjuk på din halsduk, den var jättefin! Älskar massa olika färger! Och det med din wii ålder var rätt roligt faktiskt, KÄNN DIG UNG! :D stor kraaam!!

2012-01-12 @ 19:56:40
URL: http://petracjohansson.blogg.se/
Postat av: Kamilla

Fy fan! 20.5kg är ju hur bra som helst! Duktiga du som kämpar på! Underbara Stellan, puss & kram :*

2012-01-12 @ 21:42:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0