Januarikommentarer



Kommentarer
Postat av: Bina

Hej sötnos! :)



Tror vi fortfarande ligger lika i viktnedgången haha. Men jag har börjat sakta ner nu, vilket jag skulle på min viktkurva enligt min dietist. Så det är ju bara bra :)

Skitsnygga skor! Älskar grönt.



Dina svar på kommentarerna gör en så glad!!

Ha d så mysigt bäste Stellan!

Kraaam <3<3<3

2012-01-28 @ 22:56:03
Postat av: Zamsa

OH den parfym har jag med! den är bäst!

Min bästa kompis, han kände som du angående killparfymerna, så jag köpte en parfym till honom i julklapp i märket clean. Dom står på tjej hyllan dock luktar dom inte alls som vanlig parfym, min favorit heter Fresh Laundry och luktar som den heter, nytvättat. Helt underbara!

Nu ska jag ta tag i saker och ting och bära lådor in i min första riktiga egna lägenhet

KRAM

2012-01-29 @ 09:18:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0