Första återbesöket



Kommentarer
Postat av: Kamilla

30cm!!! Galet bra!!! kram

2012-01-17 @ 22:03:10
Postat av: Eva-camilla (Hannahs mamma)

Skönt att det går så bra för dig! har själv funderat på de där multi vitamin tabletterna faktiskt...tror jag skulle behöva det. Haha kul att den ena hette Eva och den andra Hannah?! nu fattas bara en Petra också..haha vi förföljer dig överallt!!men de e ju bara för vi gillar dig så mycket! <3

Kramen

2012-01-21 @ 08:40:17
URL: http://evamum.blogg.se/
Postat av: Rosis

30 cm fy fan va duktig du e älskade morbror blir så himla glad för din skull :D Pussar i tusen :D

2012-01-21 @ 19:52:14
URL: http://rosemariescambridgekur.blogg.se/
Postat av: Ida aka Eedaaa

Det går inte att kommentera inlägget över här med viktnedgången :(

Iphone blogg? har samma problem nämligen :)



Nu till min kommentar!

Grattis till viktnedgången :) Jag själv har gått ner 14 kg sen jag startade min viktnedgång,. Tog ette rejält tag i detta när jag fick diabetesdiagnosen. Och jävlar va gött det känns :D

2012-01-27 @ 12:38:27
URL: http://eedaaa.blogg.se/
Postat av: Zamsa

Hej!

Bra tag sedan jag kommenterade något, men jag har inte glömt dig, jag kollar din blogg med gämna mellanrum!

Du sa något om att få proteintillskott, jag vill verkligen rekommendera herbalife.

Ett väldigt bra hälsotillskott, jag har ätit deras prudukter i ca 2 månader, inte för att gå ner i vikt utan för att jag var så trött på dagarna.

I går var jag på en kurs för att få mer information och då pratade dom om ett protein pulver som du kan blanda ner i din egen matlagning. Jag minns dock inte om det bara var vegetabiliska saker dom var gjorde på.

ja ja tips tips kolla upp.

kram på dig u doing gr8 <3

2012-01-29 @ 09:02:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0