Dumping



Kommentarer
Postat av: Kamilla

Det var visst en rolig & bra nyhet, är det stort för dig så är det en självklarhet att bli glad för din skull! Puss! <3

2012-01-15 @ 22:00:56
Postat av: Rosis

hej pussgurka. Lät lite jobbigt de där med att uppleva dumpig men tur de gick över och att du blev bättre ;) Jätterolig nyhet tycker jag att du gått ner så pass mycket är riktigt glad för din skull själv kämpar ja på med mina kilon och de går framåt men har haft lite svackor och dyligt men ändå hyfsat nöjd med mina 3 veckor jag kört i morgon då ja gått ner 6 kilo. Har förresten fått ett nytt jobb som städerska oxå så ja rör mig mycket via jobbet med och de är grymt roligt och skönt ;) Hoppas vi ses något i sommar om du tänker komma upp älskar dig ;) Puss Puss

2012-01-21 @ 19:47:36
URL: http://rosemariescambridgekur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0