Måndag hela veckan?



Kommentarer
Postat av: Kamilla

Woho, bra jobbat Stellan! Och 12 längder är ju sjukt bra! "Sakta men säkert", det är så det ska vara! Puss <3



Hoppas även jag på en tidig vår, är sjukt less på den här kylan! Fick jobba ute idag i nästan 28 minus med att ta hand om hästarna =___= Det var urk på burk kan jag lova!

2012-02-03 @ 20:47:33
Postat av: Eva

Åh man blir helt besatt av att spela We topia..och det är ju så kul att skicka iväg dessa luftballonger och veta att man faktiskt gör nytta på riktigt! Jag var lika besatt av Farmville...men slutade spela det när min mamma dog förra året :(det gjorde så ont att gå in på min farm och titta efter min mammas lilla gubbe (hon spelade ju också såklart) och så var den inte där mer. Tänker lite på min mammas Famville gubbe när jag ser dig..hon hade nämligen en liten gubbe med illgrön tuppkam..haha typiskt min mamma. Nåja..jag ska inte sitta här och tröska mitt livs sorger för dig. Men en sak...det är FAKTISKT JAG SOM LIGGER I TÄTEN på We topia! inte lille Pe ;)

En sak till! självklart ska vi försöka få till en träff när vi är i Göteborg! det hade verkligen varit superkul! Du är underbar!

Kram <3

2012-02-04 @ 09:43:32
URL: http://evamum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0