Februarikommentarer 2



Kommentarer
Postat av: Kamilla

2 tummar upp för dina nya piercingsmycken, love it! Måste fråga dig nu varför du inte har kvar smycket i nosen? nyfiken Tyckte du passade så bra i det! ^_^



När jag ritar använder jag mig mest av blyerts i olika styrkor eller svart tusch & när jag målar fördrar jag att använda akvarell eller akryl. Tänkte lägga upp lite av mina alster på min facebook så småningom, så du kan ju hålla utkik där om du skulle vilja se vad jag tecknar & målar för något =)



Det som skiljer oss människor från varandra som gör oss unika det är bla. våra egenskaper, vår egna personlighet & vårt utseende. Varför ska folk vara så skeptiska & hysa agg mot det som inte räknas till "det normala"? ISCH, hatar ordet & begreppet NORMALT i sånna här sammanhang. Vem är det som bestämmer vad som är normalt eller inte? Har vi, liksom hundar & katter, en rasstandard skriven för hur vi ska se ut & vara? Nä fy fan... människan är en så trångsynt varelse, man vet inte om man ska skratta eller gråta. Men det positiva är att ibland har man turen att möta väldigt goda människor & det är dom man ska komma ihåg & vara med när man är på väg att förlora hoppet om mänskligheten.



Ursäkta för det långa inlägget, men jag kännde att jag ville få ut det! Kram <3

2012-02-12 @ 22:16:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0