Februarikommentarer 1



Kommentarer
Postat av: Bina

Hejsan söta Stellan!



Säger detsamma! skulle själv inte kunna simma 12 längder än XD

jag har inte kommit igång att träna än pga brist på pengar! :O

40 längder!?!? shit vad coolt! GRATTIS! :)



har du köpt några nya kläder än eller gör du som jag och går i sopsäckar nu? (dvs att kläderna är mycket för stora! )



ska försöka ta mig till Götet nu när jag får pengarna i slutet på månaden :)

då SKA vi ses :)



ha det bäst och må väl!

kramar och pussar <3 <3 <3



ps. älskar det du ritar!

2012-02-08 @ 12:26:24
Postat av: Petra

Åh söta Stellan!! Du ritar så fint! :-D älskar dina bilder. Tyckte det var så kul att träffa dig även om det var med lite kort varsel. Men vi "träffas" ju varje dag på wetopia! Hihi :-D kram! <3

2012-02-08 @ 20:48:29
URL: http://petracjohansson.blogg.se/
Postat av: Kamilla

Badmästaren Stellan! Blir så sjukt imponerad av dig & dina framsteg hjärtat! ^__^

Älskar dina illustrationer! Grisarna bla. är ju sååå söta!

Har du alltid vart intresserad av att teckna eller kom det när du gick mediaprogrammet i gymnasiet? Föredrar du att rita med hjälp av datorn eller "vanligt" med papper & penna? Är lite nyfiken då jag själv tecknar & målar & även gick på estetiska bild & form programmet i gymnasiet =)

2012-02-08 @ 21:44:42
Postat av: Zamsa

haha, ja klart att det är lite sektkatigt. jag tycker också det, men man har rätt kul när man går på många olika såna kurser och höra samma sak om igen fast namnger prudukten med ett annat märkesnamn. Men jag förstår din ståndpunkt :D

till mannen som uttryckte sina åsikter i willys kön, herre gud vilket stolpskott, det är riktigt sorgligt att man inte förstår att vi är samma sak. Vi kommer bara från olika ställen. Jag till exempel jag borde bli lika utpekad som killen som försökte fixa sitt kontantkort. Jag kommer från landet (då menara jag, man kör på en grusväg mitt in i skogen och när man tror man kört fel, då kör man lite till och då kommer man hem till mig) jag borde fatta noll när det kommer till dator och stuff men nej. så Vad är skillnaden egentligen?



min flytt har gått jätte bra, det är helt underbart! äntligen kan jag laga min egen mat. dock inte naken för då skulle mina grannar få sig en för tidig julklapp. flyttade till ett mindre samhälle (rena storstaden för mig) och här vet dom allt om alla och om dom inte gör det tar man reda på det så jag antar nästan att jag ligger under lupp just nu ;)



Det är så skönt att se dig, man ser verkligen hur bra du mår och det är fantastiskt!

Fortsätt så här! Kram

2012-02-10 @ 10:39:16
Postat av: Amanda

Åhh, men blir så glad så fort man klickar in på din söta rosa blogg och ser din positiva underbara energi! :) Kramkram

2012-02-10 @ 13:59:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0