Ettårskollen






Kommentarer
Postat av: Biiiiiiiiiet :P

HAJJE!
Svar: Nej jag ångrar inte min operation trots alla svårigheter jag gått igenom och som jag fortfarande kan gå igenom emellanåt.
Min självbild och självförtroendet har ändrats till det positiva något radikalt och jag fokuserar mer på mig själv nu än förra året.
Hoppas din vikt stabiliseras snart! :)
Vad är det för proteindrinkar?
Pussisen på sötisen! <3

2012-12-12 @ 09:25:22
Postat av: Joque

Escape!!! Doris ftw!

2012-12-20 @ 02:04:14
Postat av: Joque

HB står för Hemoglobin. Gjorde nyss en hälsoundersökning på jobbet så därför vet jag det.. :)

2012-12-20 @ 02:06:33
Postat av: Sara i Uppsala

Hej sötis!

Nu har jag tittat ikapp ALLA dina vlogginlägg sedan start! Det tog några dagar... :-)

Vilken resa du har gjort! Verkligen! Jag ser framemot att göra en egen resa. Gick till läkare i mars 2012 och nu väntar jag på näst sista instansen (ett läkarbesök) innan en ev operation vid Akademiska i Uppsala. Kallelsen till läkarbesöket borde komma i brevlådan under januari.

Om Jesus klarade av att äta 13 krämbullar utan att torka sig om munnen så förtjänar han nästan sin status. ;-) Jag klarar inte ens en hel doughnut.

Kramis!

2013-01-06 @ 18:13:24
URL: http://sundochfin.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0