TV-spel är kul!



Kommentarer
Postat av: Bina

hej söta stellan!



Jag skulle mer än gääääärna smaka på lakrits-te!

jag gillar både te och kaffe :)



och älskar din pokéboll handledsvärmare/armband! :P



har en liten fråga också. hur ser dina ärr ut nu ca ett halvår efter operationen?



massa pussar och kramar!!





2012-04-30 @ 11:56:49
Postat av: Zamsa

Hej!

Va skönt att svackan släppte till sist!

Spel, Super Mario är svår slaget men det ska helst ska det vara till 8-bitars eller N64.

Och Pokemon-spelen till gameboy, speciellt red och blue.

Spel som har kommit in i mitt liv nu på senare dagar är spel som Fabel och assassin's creed spel. Sen vill jag tipsa om ett riktigt kul spel (brädspel) Arkham Horror. Ett spel som man tekniskt sett kan spela ensam eftersom man spelar mot spelet.

2012-04-30 @ 17:35:22
Postat av: Kamilla

Men shiiiiiiiiit!!! Vilken skillnad!!! Underbara Stellan!!! <3 <3 <3



Ett av mina favorit spel är ett kosrtspel som heter "BANG!". Det är ett spel i vilda västern tema & beroende på antal spelare finns det x-antal av de olika rollerna så som sheriff, vice sheriff, outlaw, & renegade som man blir tilldelad. Alla karaktärer har olika uppdrag, men i det stora hela så får det ut på att alla ska duellera & skjuta ihjäl varandra! Just like the old times in the west!

Om du eller andra bloggläsare läsa mer ingående om spelet så länkar jag 2 sidor här (en kortare på svenska & en längre på engelska):



http://www.worldofboardgames.com/bang_eng

http://en.wikipedia.org/wiki/Bang!



Annars så är ju "Super Mario World" till Super Nintendo 16-bit en klassiker för mig iallafall då det var det första tv-spel + tv-spels konsoll jag fick! Fick det när jag fyllde 7år & det funkar kalasfint fortfarande! ^____^



Puss på dig! :*

2012-05-04 @ 23:16:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0