Pluggsvacka



Kommentarer
Postat av: CloudyClown

Ja, det där med motivation till plugg är ju inget jag medhavet så att säga. :| Sitter dock just nu och pluggar/gör uppgifter.. Inge vidare, men måste göras.. :) Jag gör det jag behöver för att överleva. :)



Jag är själv kille och har också haft massvis av tjejer inklusive min mamma som bekräftat att jag är sämst på att leta efter saker.. Eller kan det vara att dom går och flyttar på allt? Vem vet.. två generaliseringar i ett! :)

Nåväl, nu skall jag återgå till pluggandet! Ha de så gött tills vidare! Peace och kram. :3

2012-04-16 @ 01:16:06
Postat av: Bina

Hej Goa Stellan!!



Jag brukar lyssna på musik som gör att det börjar spritta i kroppen och som gör så jag börjar med det jag måste (oftast städa)

Sen har jag ju alltid tagit mig tid till roliga saker ändå på något vänster och alltid klarat av skoluppgifter galant (då jag väntar till sista sekund, vilket mina lärare brukade bli helt förstörda över)



Jag har ju bara gått en massa praktiska utbildningar med lite teori (kass på teori)



Funderar på att kolla upp utbildningar i göteborg som man kan börja, eller kurser, till nästa vår då jag är sjukskriven nu och kommer nog fortsätta vara det ett tag.



Ja jag får hoppas du har tid nästa gång jag är i göteborg!! och med tanke på videoinlägget så tror jag din dator är lagad? :)



Ha det så underbart bra!!



Hälsningar Getingen

2012-04-16 @ 10:34:24
Postat av: Jessica Larsson

Hej!

Hoppas allt är bra med dig och grattis till din stora viktnedgång. Jag har följt din bilddagbok i många år och jag tycker att du verkar vara en underbar, rolig och härlig människa. Jag avundas verkligen dina vänner som får hänga med dig, du verkar vara helskön och säkerligen världens bästa polare. Jag har en GBP-fråga till dig, Har du haft några komplikationer efter din operation? Jag skulle nog få operera mig om jag skulle vilja för jag har ett bmi på 45, men jag har hört att man kan få alla möjliga fel efteråt. Tex laktosintollerans och andra problem med att äta en viss sorts mat. Jag är vegetarian så det skulle vara jobbigt om jag plötsligt inte tål bönor ;)



Ha det bra, många kramar /Jessica

2012-04-16 @ 19:00:31
Postat av: Stinana

Oioioi så fin du är.

Promenixera i finskogen fungerar alltid för mig.

Att leka är också bra för hjärnan!

Släppa allt viktigt för en sekund och bara ha kul.

2012-04-16 @ 20:43:41
Postat av: Zamsa

Hej Stellan!

Det var länge sen jag lämnad ett avtryck här, men jag kollar din blogg varje vecka :D LÖVE IT! Grattis till -41,6 kg :)

Hur jag kickar igång sin motivation är svårt, jag är en sådan som får alla uppgifter att se jätte stora ut så för mig är det att skriva upp vad som ska göras och se att det för det är. Då brukar det gå lättare, i alla fall för mig.

Jag kan (nästan)lova dig att fiskarna inte kommer killa dig för mycket, det är riktigt skönt och fötterna kommer bli helt underbara efteråt.

Kramar och tack för att du förgyller allt om kring dig.

2012-04-17 @ 08:38:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0