April april


Kommentarer
Postat av: Kristin

Vad roligt att se dig igen :) Du ser pigg och glad ut, och det smittar av sig! Kram

2012-04-01 @ 17:16:49
Postat av: CloudyClown

Det är inte för inte jag har kollat igenom heeela din youtubekanal där alla dina videos ligger. :) Tycker du är helt jätte go och man blir ju hur glad som helst när man kollar på dig! :) Kram ifrån Kim!

2012-04-01 @ 18:18:13
Postat av: Kamilla

Grattis i förskott Stellan!!! <3 <3 <3



Hahahaha, Spindelmannens spindelsinne måste ha gjort han totally lost! XD

2012-04-01 @ 19:12:50
Postat av: starsprinkle

Oh Grattis grattis grattis,hur känns det att bli 30 nu då?

Känns det läskigt?

bra?

ingenting alls?



Själv blir jag 28 på onsdag den 4e.

Känns lite...gammalt liksom..Hmm.



dagen du fyller ska jag och pojkvännen Majki upp till Stockholm för inspelning av "Fråga olle".

mycket spännande och mycket nervöst ^^

Well,du frågade vad vi läsare håller på med,så då fick du veta.

Puss på kinden fina Stellan!

2012-04-01 @ 20:50:32
URL: http://freakystarsprinkle.blogg.se/
Postat av: Ash

Hej där Stellan!



Har följt din blogg bara några månader, tycker du är hel-awesome! :)

Vilken tur att det går bra för dig.



Ha det bra! Ash

2012-04-03 @ 16:21:36
URL: http://ashphoto.blogg.se/
Postat av: Jack

Hejsan, Stellan! Jag får lov att gratulera dig på din födelsedag! För övrigt så slänger jag bara iväg den här kommentaren för att jag blir så glad av dig! Det är första gången jag kollat din blogg och det första jag kollade var en massa videobloggar med dig och som sagt; jag blir så glad av att se dig! Verkar vara en sådan varm och mysig person! :) Kram, kram!

2012-04-03 @ 20:18:34
Postat av: Emil

Hej, jag började följa din bilddagbok för några år sedan (3-4år sen tror jag) och tyckte du var "frän/cool" och tyckte att svullet frenulum var det bästa "bandet" i hela världen så jag gick runt och dunkade det i mina portabla högtalare i skolan så alla kunde njuta:)!

Men nu idag när jag hade en jätte tråkig lektion så kom jag in på din blogg från att ja besökte svullets facebook sida och såg hur gó du är, man vill bara krama dig du är så söt rolig och verkar hur bäst som helst, du fick min tråkiga lektion att bli massa rolig!

Lycka till med allt och fortsätt med videosarna dem är jätte mysiga att titta på ^__^

(Btw du är den första bloggare jag fått intresse för och bara idag har jag totalt fastnat för den, keep up the good work!)

Kram Emil!

2012-04-04 @ 21:17:25
Postat av: Elin

Hej, jag och min pojkvän beundrar verkligen din personlighet, så himla mysig. ^_^ Hoppas du har det bäst! :D

2012-04-04 @ 22:09:57
URL: http://detfinnsbarakrig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0