40 down, 40 to go!



Kommentarer
Postat av: Binisen Beans Bina Bibi

Hahahahaha fan vad kass du e! XD

sitter och asgarvar åt det där med honungen.

påminner mig om när jag haft mitt nya namn ett år och en kompis undrade om jag hette getingar innan.



älskar göteborgshumor med ordvitsar!



grattis till minus 40!

du kommer nog rasa ännu mer.

Hur länge har dina platåer legat?

jag har legat på runt minus 32 nu ett bra tag.



Jag hoppas verkligen att vi syns snart då jag är mer i göteborg nu.



Massa kramar och pussar från den med sting i borås

2012-04-08 @ 22:41:13
Postat av: CloudyClown

Hej hej! :3 Fiskar ey? Låter som om att det kommer kittlas en del, jag hade nog aldrig pallat med deras små munnar naffsandes på mina fötter. :o

Får hoppas att du lyckas med allt plugg! En superskön kille som dig fixar väl allt? Får hoppas det i alla fall. :)

Och den där fräcka målarboken får du allt visa oss hur man gör med! Ingen aning hur det gick till. :o

Nåväl, nu skall jag spela lite Warcraft 3 och vänta tills nästa inlägg! :) Kram på dig! :D

2012-04-09 @ 00:12:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0