Nya smaker!


Kommentarer
Postat av: starsprinkle

HAHAHA underbara Stellan <3



Var det där din nysning alltså? Vad rart.

och snarkningen innan,var det någon sorts förvarning? ;)



2011-10-26 @ 06:58:33
URL: http://freakystarsprinkle.blogg.se/
Postat av: Stina

Haha. Gose.

Tänk att sju minuters operationsprat kan bli så underhållande även för en person som inte är ett dugg insatt. Underbart!

2011-10-26 @ 17:16:04
Postat av: Nea

Hej hej, har fölt dig på dayviws länge. Kollade in din blogg först idag :) Försökte det här med flytande diet ett tag men det sket sig. Men en positiv sak var att Friggs Choklad Shake pulver smakade kexchoklad :) Ganska gott ^^ Ska troligen börja igen när lusten infinner sig har lite problem med vikten och min läkare rekommenderade mig att försöka få bukt med den inom ett par år. Har BMI på 30, så lider enligt den skalan av fetma. Men men, jag ser ljust på framtiden. Jag ska lyckas, med det får ta sin tid. När jag hitta din blogg och kikade blev jag inspirerad att verkligen göra det. Tack och ha det bäst! Önskar dig all lycka. Mvh Nea

2011-10-26 @ 20:08:58
Postat av: Carin87 @ Dayviews

Hahaha! Underbart! :D
Var länge sedan jag skrattade så mycket som jag gjorde åt dina egna kommentarer till videon ^^
Puss puss

2012-07-01 @ 07:39:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0