Halloween! 4 veckor kvar nu!



Kommentarer
Postat av: Hannah

Åh, vad kul att det börjat visa minus Stellan! Bra kämpat. Ses imorgon! <3

2011-10-31 @ 12:51:24
URL: http://www.hannahcharlotte.se
Postat av: Kamilla

Hej Stellan!

Jag har tjyvkikat länge på din dayview dock utan att ha skrivit något till dig, förlåt! Men jag är blyg och vill inte att du ska tro att jag är någon besatt stalker av något slag! Men iallafall så upptäckte jag såklart där att du startat den här bloggen. Även om vi inte känner varandra så är jag jätte glad för din skull! Det man får se i videoinläggen är en positiv, glad, utåtriktad och inspirerande människa som man bara vill krama om och säga: "Du är bäst, du kommer att fixa det här!".

All lycka till dig, jag följer med spänning din väg till ditt "smalare liv"! Kram <3

2011-10-31 @ 18:49:23
Postat av: Rosis

grattis grattis grattis :D Va roligt att höra :D jag ber om ursäkt för min lite snurriga kommentar förra gången :P ja mena upp till jämtland de gjorde jag för ja vet du bor i göteborg ;)...och vart lite tokigt när ja skrev jobbiga vägen oxå att gå ner i vikt för alla vägar e ju jobbiga men ja ja visste inte hur ja skulle skriva och när ja inte vet bara skriver jag...men åter igen grattis till dig och så säger ja som min lilla Theo brukar säga här hemma KISS KISS LOVA YA!!!!

2011-10-31 @ 20:50:38
URL: http://theosmammas.blogg.se/
Postat av: Anna

Du är ju för härlig <3

Nu när jag sitter och väntar spänt på att få min tid så är det så roligt att kunna följa din väg mot ett smalare liv :) Det ska verkligen bli jättespännande att se din förändring

kram på dig

2011-10-31 @ 22:19:56
Postat av: starsprinkle

YAY så glad jag blir för din skull!

pussa på

2011-11-01 @ 18:52:57
URL: http://freakystarsprinkle.blogg.se/
Postat av: Erika

Jag är själv mitt i en viktnegång och har sedan början av året lyckats ta mig halvvägs till mitt mål. Och jag måste få tacka dig för din fina blogg som har gett mig ny härlig motivation till att fortsätta efter en tids svacka. :)



Och som så många andra måste jag bara få säga att du verkar vara en helmysig och kramgo person och jag önskar dig all lycka till! ^^



KRAM!

2011-11-03 @ 17:01:09
Postat av: Carro

Heja! Va kul att jag hittade din blogg, har följt dig då och då på bdb.

Håller verkligen tummarna att allt går din väg nu :)

Lycka till!

2011-11-03 @ 20:53:33
URL: http://carro-artoflosing.blogspot.com/
Postat av: mir

Du är fan tokbra Stellan. Riktigt kul att det rör på sig för dig, måste kännas bra? Känner du dig annorlunda vad gällande din egen uppfattning om dig själv redan nu? Jag menar, självförtroende etc? :) Sedan kan jag nämna att nu när jag suttit och tittat på dina videos så har jag varit glad och skrattat, det du raring har jag inte varit med om på många veckor nu. Stort tack för det. Ta hand om dig.

2011-11-08 @ 04:51:53
URL: http://www.beyondforever.se
Postat av: Stina

Har försökt luska ut ett par saker men har inte lyckats. Du har kanske nämnt det i något inlägg men då har jag nog inte varit tillräckligt uppmärksam för att lägga det på minnet.

Hur många kalorier innehåller dina "måltider" och hur många slänger du i dig om dagen?

Och! Du är grym!

2011-11-08 @ 11:44:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0