Femte flytdagen - en svacka


Kommentarer
Postat av: Rosis

Hej min älskade morbror. Du är så himla duktig och go och glad. Jag sitter här i min säng i mörket och tittar på dina videos och ja bara ler av hur glad du ser ut och ja e otroligt glad för att du får göra någonting som du så starkt vill göra. Som du själv vet så försöker jag oxå gå ner i vikt och ja försöker göra de på den jobbigaste vägen men de går de med. Jag kommer att följa din blogg och se dina framsteg och äter igen du är så otroligt söt go och duktig vet du de :D Jag älskar dessutom ditt nya jag (öppnandet av pandoraasken eller va ja ska kalla de)du e ändå roligare och gladare än förut. Längtar tills du kommer hem så vi kan ses. BAMSEKRAM PÅ DIG MIN ÄLSKADE MORBROR

2011-10-22 @ 21:12:02
URL: http://theosmammas.blogg.se/
Postat av: Carin87 @ Dayviews

Åååh, opera :D Vad såg du då?
Vet att det här var länge sedan, men har precis börjat följa dig. Puss och kram

2012-07-01 @ 04:24:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0