Sovmorgon



Kommentarer
Postat av: Erika

Ett tips jag fick när jag drack shakes var att köpa sockerfritt tuggummi, som ska vara "godkänt" att tugga på. Men nackdelen med det är att det kan öka hungern, men för mig var det sjukt skönt att få tugga på något varannan dag eller så. :)



Du är grym som kämpar på!



Kram

2011-11-16 @ 22:17:50
Postat av: Zamsa

Tack så mycket för svaret om att ångra sig!

Jag håller med stjärnströssel! vi kommer vilja se mer av dig :D

synd det där med skägget, det är så awesome!

måste du ta ut alla piercing ur ansiktet för operationens skulle eller det är bara dom på kroppen som ska tas ut för stunden?

titta bara, fler frågor kom jag med i alla fall

kram kram <3

2011-11-17 @ 21:28:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0