Söta kommentarer!



Kommentarer
Postat av: Joakim

Hej Mr Slem! Läste en artikel på aftonbladet och tänkte på dej.. Kanske kul för dej att läsa om du nu inte redan gjort det :) www.aftonbladet.se/halsa/mage/article13868765.ab

2011-11-07 @ 12:25:14
Postat av: Nathalie

Hej Stellan!



Har följt dig på bdb hur länge som helst, men aldrig vågat skriva något, men kände att jag ville göra det nu.



Du är juh helt underbar! :D Har kollat på dina videos här på bloggen och jag kan inte sluta le! Du verkar vara en så glad och positiv människa, och jag tycker du är helfantastisk. Hoppas allt går superbra med operationen och viktnedgången! All lycka till dig! Kram<3

2011-11-07 @ 15:12:28
URL: http://dayviews.com/#!/r0mu/home/
Postat av: Zamsa

Hej Stellan!

jag är superduper glad och till och med stolt (trotts att jag inte känner dig) att det går så bra för dig!

Jag har följt dig ett bra tag på bilddagboken/dayviews men hittade dig faktiskt på Helgon där jag lyssnade på din musik.

Den känsla jag fått av dig genom åren (året?) är att du är så jävla söt rent ut sagt! Fortsätt så!

Pussar och Kramar Zamsa!

2011-11-07 @ 22:48:45
Postat av: starsprinkle

fniss Number 1 kommenterare,whoop whoop..lite småtufft..eller nåt ;)



Bara så du vet...när man sitter och tittar på videos med dig så sitter man (iaf jag) med ett stort léende i hela ansiktet,du är sjukt go!



Ville bara säga det,nu ska jag handla ingredienser till bakning för dottern Leeloo fyller 5 imorgon.



puss o fis på dig med

2011-11-08 @ 14:46:06
URL: http://freakystarsprinkle.blogg.se/
Postat av: Kamilla

HAHAHA, ååhhh vad jag älskar din humor! Du är ju för härlig! <3 Kommer att skriva mer till dig nu när jag vet att du bara blir glad av det ^________^

Love you, puss på nosen!

2011-11-12 @ 20:23:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0