Halvvägs!



Kommentarer
Postat av: Zamsa

U rock

hur kommer själva ingreppet gå till? jag har ju läst vad en Gastric Bypass är men ja...? tell me :)

Och nu vill jag ju också veta hur du mår, känns allt bra inför detta?

jag får hoppas att du håller denna bloggen vid liv länge, för detta är verkligen ett sådant lyckopiller. höst kvällarna blev med ens något ljusare. Du är kanon söt :D

2011-11-09 @ 21:27:21
Postat av: Rosis

hej pussgurka ;) Va roligt att du kommit halvvägs och att de känns bra. saknar dig här uppe och hoppas vi snart ses :D

Theo vill lämna lite inlägg till dig oxå

" weeerrttyuu

qweeerty7oå

we6tyuiop

+sasrdfhjllllö" sådär nu ville han titta på disney ;)



Som sagt längtar tills vi kan ses har förresten bestämt mig för att köra Ck (cambebrigekuren) som jag gjorde innan ja fick theo om du minns de då ja har ammat färdigt lukas och de är du som gett mig inspirationen till att pröva mig på kuren igen och tappa mina överflödiga kilon. Tack för att du finns kiss kiss lova ya :D

2011-11-10 @ 08:54:11
URL: http://theosmammas.blogg.se/
Postat av: Kristin

Tiden går ju så fort, halvvägs redan! Det känns som att du skakade ihop din första shake typ igår :D Du är förresten fortfarande jättesöt och jag har alltid ett stort leende på läpparna när jag ser dina videos. Med risk för att låta som en något obehaglig stalker (eftersom jag inte känner dig, fast det nästan känns så ibland ;)) så vill jag bara säga att du är en riktig glädjespridare. Stor kram på dig

2011-11-10 @ 17:33:39
Postat av: FatVonD

Haha, känns lite bra att det inte -bara- är jag som stalkat dig i evigheter :3 Fast jag kan nog erkänna att jag gjort det sedan innan bilddagboken fanns D:

Men jag håller med de andra kommentarerna, man blir bara glad utav att se dig <3 Grattis och lycka till, Farbror Slem <3<3

2011-11-10 @ 23:31:35
URL: http://fatvond.deviantart.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0