3 dagar kvar!



Kommentarer
Postat av: Kamilla

Åh vad skönt det är att höra att det känns positivt, härligt!!! Heja Stellan <3

Och nu ska jag vara lite som en "mamma" & säga att du ska ta det lugnt efter operationen & inte stressa med att lägga upp videoinlägg & andra uppdateringar för våran skull (alltså vi som följer din blogg). Vi kan gott vänta =) Men självklart kommer man vara spänd & nyfiken hur det går/har gått nu på måndag!

Hihi, "före & efter" bilderna var underbara! Sötnos!

Puss puss prupp <3

2011-11-25 @ 23:06:02
Postat av: Raddox

Appropå tuggummi, morsan jobbar på Extravaganza, där rekommenderar de stjärnanis till de som går på flytande föda för att ha något att tugga på med smak.



Sen så... skakad Pepsi Max hela 2012? Eller är cola dåligt pga alla syror?

2011-11-26 @ 16:32:06
Postat av: Kvitter

Vackraste vackraste du, inte visste jag att du kvittrade här!



Har lördagsfrossat i dina inlägg nu när jag äntligen hittat hit, fantastiskt! Vilken härlig idé!

Vet du, du är med mig i min bildsal varje dag som inspiration... en urklippt liten tidningsbild på dig på regnbågsparaden (eller vad det nu var som rapporterades i tidningen.. minns inte..) som jag satt upp.



Tänker på dig och vet att det kommer gå som hejsan på dagen D. Önskar dig all lycka till vännen.



På återhörande...

Kvittrande och glittrande kramizar

/L

2011-11-26 @ 19:39:03
Postat av: Joque

Vad är det du ska mixa? Är det vanlig mat du ska mixa så att det blir flytande eller?



Milkshakes man kan göra med.. :) Förjävla gött är det med hemmagjorda milkshakes.. =) Borde fan göra det med nu när jag tänker efter.. Om jag ändå hade en mixer.. :(



PS: Blir det några med Svullet Frenulum låtar i framtiden?

2011-11-27 @ 02:37:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0