2 veckor kvar!



Kommentarer
Postat av: Zamsa

Hahahah Grymt avslut!

nu har jag inga frågor kvar.

Tack så jätte mycket för svaren.

och lycka till gånger 1000000008 gånger <3



2011-11-14 @ 19:49:49
Postat av: Kristin

Hihi, jag lovar att jag inte står utanför ditt fönster och kikar in! :D Jag kanske får byta ut ordet stalker mot hemlig beundrare istället, om det nu blir mindre läskigt :) Hur går det med shakesen (shakesarna?)? Smakar dom ok fortfarande eller börjar det bli långtråkigt? Kämpa på fina duktiga du! Kramkraaaam

2011-11-14 @ 21:48:11
Postat av: Liz

Du är ju så gullig så jag dör ju! n_n

Hoppas det går bra om två veckor för dig. Min mamma ska in imorgon (16/11) och göra en GBP med.



Och det där med att ångra sig. Det finns ju vissa som gör det, för att dom inte kan äta samma mängd eller dricka den alkoholmassan de gjorde förut, men de är väl lite smått korkade om dem kommer på det i efterhand eftersom det får man veta redan i början av allt.

Sen är det ju de som har så oerhört med löshud, men det är bara att träna så att huden dras ihop lite (iallafall för unga som gör det).



Men som sagt, lycka till!

2011-11-15 @ 01:24:01
URL: http://undeadliz.tumblr.com
Postat av: Starsprinkle

wow,bara två veckor kvar,jäklar vad det går undan.

Jag är så spänd och nyfiken.

Du MÅSTE fortsätta med videoinläggen efter operationen,kan nästan lova att det är många fler än jag som vill det.



När försvinner skägget då?

Blir det dagen innan OP eller så?



Puss och kram sötfis <3

2011-11-15 @ 09:10:56
URL: http://freakystarsprinkle.blogg.se/
Postat av: stampe

Du är ju tokgrym, och jag hoppas allt går som de ska för dig, sen så tycker ditt skägg ska få sitta kvar. :) ha det så bra , pöss å kram

2011-11-15 @ 12:19:37
Postat av: Kamilla

Hua, bara 2 veckor kvar redan! Spännande, snart är det dags!!! Hur känns det förresten? Bara bra eller spökar oroskänslorna något?

Jäkligt synd på skägget också förresten, är så fruktansvärt kär i skägg & ditt skägg är verkligen fantastiskt! <3 Men va fan, det kommer växa ut igen!

Ja just det, var filmen bra förresten?

Puss & jätte kram på dig sötnos <3

2011-11-15 @ 21:24:19
Postat av: Jeffi! :3

Hej Stellan!

Du fick stå för min nattlektyr inatt, då jag av din bdb (envis. :c) hittade hit, äntligen. Ja jag har varit dålig på att hålla mig uppdaterad, förlåååt. :c Men jag har varit dålig på att hålla mig uppdaterad om typ allting på senare tiden! D:



Iallafall så håller jag med alla föregående talare om hur fantastiskt duktig du är! :DDDDDD



Sedan måste jag även påpeka att du är som en lite bögigare och mer piercad version av min morbror, och det är nog en av de absolut bästa komplimanger man kan få av mig! Detta för att min morbror är nästan bäst i världen! Vilket gör att du kan placeras i samma klass som honom! :o :D



En annan sak jag måste hålla med alla andra som har skrivit något om är att man blir väldigt glad av dina videos! :'3



Pussar och kramar i mängder från en av dina trogna bdb bevakare! :33



Ps. Bdb har funnits sedan iallafall -07. Längre tillbaka än så vet jag inte. :o

2011-11-16 @ 01:56:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0