15 dagar kvar



Kommentarer
Postat av: mir

Alla andra som skriver har så rätt, du är så otroligt mysig att både lyssna på och se på, fick jag bestämma så skulle jag kunna se ett sådant här videoinlägg varje morgon till mitt morgonkaffe så skulle dagen var helt ok sedan.Nu sötnöt måste jag fråga: När du ska opereras måste du väl ta ur dina piercingar (jag fick då det när jag opererades för något), men hur gör de med implantaten, det borde inte vara några problem alls, men tänkte att de kanske är tjuriga? OCH och och och sötaste du, kommer du göra en video alldeles innan från sjukhuset och en vid uppvaket ? :P Du är tokgullig. puss i pannan //

2011-11-13 @ 15:43:37
URL: http://www.beyondforever.se
Postat av: Nathalie

Världens goaste Stellan! :D



Du är en riktig glädjespridare! Jag blir superduper glad så fort jag kollar på dina videos.

Som jag skrev i förra kommentaren så hoppas jag att allt går bra.(: Och du är jätteduktig, fortsätt kämpa (: Kram<3

2011-11-13 @ 18:00:08
URL: http://R0MU @ bdb
Postat av: Zamsa

Tack så mycket för ditt svar! men här kommer en följdfråga, Kommer man kunna ångra sig? för om magsäcken sitter kvar så... eller är jag ute och cyklar?

och vad händer efter operationen, kommer man bara kunna äta special grejer då?

känner mig som en 7 ådring med massa dumma frågor.

pussar och kramar <3

2011-11-13 @ 19:09:19
Postat av: GY

Jag vill oxå få en kommentar uppläst!

Tråkigt att det gått så långt sedan vi sågs senast.

Hoppas det blir snart igen ;)

Du gör det fan bra.. kämpar på som en kung!

BRA JOBBAT!!

Vi Bergslids saknar dig man ^^



synd bara att du ska raka bort skägget.. du är ju min förebild i skägg-odling :D



Piz and love

/Gyman

2011-11-14 @ 15:12:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0