tankar och funderingar


Kommentarer
Postat av: Carin87 @ Dayviews

Precis. Det är inte bara "att gå ner i vikt".
Jag har varit sjukskriven sen flera månader tillbaka, över ett halvår, men har inte gått ner mer än typ 5 kg, för att jag inte har haft ork/motivation. Jag har tagit citalopram i 5 månader, fast olika styrka.
Börjar må bättre. Blev sjukskriven i nov 2011 från att ha jobbat på McDonalds och inte trivts sista tiden för 5 öre.
För ett år sedan vägde jag 80 kg, nu väger jag 115.
Det är en jävla kamp hela tiden, och som du säger, folk som inte har varit med om det förstår det inte.

Puss och kram

2012-07-01 @ 05:49:16
Postat av: Anu

Tack för att du delar med dig. Känner igen mig i mycket. För mig orsakade också en förälders för tidiga bortgång att jag tappade sugen och op blev sista utvägen. Jag har ännu inte opererats men har förhoppning att få det gjort i år.
Just torka sig och tvätta sig upplever jag också som skittrist för att inte tala om klädköp.

2012-09-29 @ 17:58:11
URL: http://cosmonitaskriver.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0