Mellandagskommentarer



Kommentarer
Postat av: Bina

Hej snälla söta Stellan :)



Har tyvärr inte kommit hem från sjukhuset.

Fick genomgå en tredje operation i fredags för att jag lyckats få en infektion också.



Jag mår hyfsat bra just nu :) och kommer säkert få komma hem i veckan tror de.

Vart här i ca 15 dagar nu, men vad ska man göra? Vissa råkar helt enkelt med lite komplikationer, och jag kommer bli helt bra igen vilket jag är glad över, finns ju de som får det svårt hela livet efter komplikationerna.



Så roligt att se dig gå ner i vikt :)

Jag har gått ner ca 13 kg trots svullen mage och så :)

Hoppas du får ett oförglömligt nyår och en superbörjan på ett nytt :)



Puss på sötet

2011-12-26 @ 21:02:58
Postat av: Petra

Inga problem alls med långt videoinlägg, jag gillar det supermycket :D Man blir så glad av dig!! Hoppas du kopplar av ordentligt nu innan skolan börjar igen så du blir ordentligt utvilad. Mums, gott med fun light :D Ser fram emot nästa videoinlägg! KRAM!

2011-12-27 @ 12:00:57
URL: http://petracjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0