Ett år kvar innan jorden går under!



Kommentarer
Postat av: Hannah

Finaste vännen! Tack för en trevlig kväll. Hoppas att du inte drömde mardrömmar av pangpangspelet. Du är bäst! KRAM. <3

2011-12-21 @ 22:02:59
URL: http://hannahcharlotte.se
Postat av: Eva-camilla (Hannahs mamma)

Oj här går det undan med viktraset! Kul! Men tror nog att lilla "snelle stelle" kommer att vara precis samma person inuti oavsett hur stor eller liten "rock" han har på sig ;D

Haha roligt det där med spelet och Hannah...tror hon behöver leva ut lite känslor faktiskt, för vi som känner henne vet ju att i verkliga livet kan hon ju knappt döda en fluga ens! Älskar dina små obegripliga avslut på videoinläggen nuförtiden!Sitter länge och funderar...vad mena han?! varför?!

Kramar till dig!

2011-12-21 @ 22:05:12
URL: http://evamum.blogg.se/
Postat av: Zamsa

Ingen jul :O

why!?

17 kg är ju hur bra som helst. hejja hejjja

kramen

2011-12-23 @ 21:47:08
Postat av: Petra (hannahs syster)

Haha, kan gissa att det var Battlefield? Gåshunden Elmo, han är ju för underbar! Har fortfarande din teckning som du gjorde på en gåshund, jag gillar den jättemycket :D Tycker du är så duktig som gått ner så mycket redan, och visst syns det! Speciellt i ansiktet, så fin så! :D Kram

2011-12-25 @ 23:29:08
URL: http://petracjohansson.blogg.se/
Postat av: Mr. Kolik

Jag vill ha fitta? vill jag verkligen det? Kanske, det vill jag, eller äre så att jag ljuger?

2011-12-26 @ 00:44:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0