Bina



Kommentarer
Postat av: EMELIE LILJEBERG

Godmorgon sötnos :)

allt bra idag?

2011-12-30 @ 06:49:42
URL: http://nej.blogg.se/
Postat av: © sarastille

Godmorgon, hoppas du får en bra helg med nyår och allt :)

2011-12-30 @ 09:07:20
URL: http://sstille.blogg.se/
Postat av: Bina

Snälla rara Stellan <3

Nu sitter jag här och är jätterörd av ditt inlägg :')

Du är så gullig.



Jag kan röra mig bättre och bättre, var ute på stan igår och shoppade lite med en vän :)

Hitta inte så mycket, men ack så skönt det är med den friska luften och att gå ( även om d e med en krycka hehe)

Får åka till distriktssköterskan varje dag för att byta förband på magen. Men det är ett äventyr i sig :)



Glöm inte att du är underbar och minst lika viktig som vem som helst!



När jag åker till Göteborg nästa gång så måste vi ses :)



Massa pussar!!! O på alla läsare med!

2011-12-30 @ 12:19:51
Postat av: Kamilla

Åh vad skönt för Bina att få komma hem! Tycker så synd om henne att det har vart så kämpigt med hennes GBP-operation. Men det verkar som att hon är vid gott mod ändå, det låter så när du läser upp hennes inlägg för oss =) Hoppas verkligen att allt kommer gå bra för henne nu! <3



Goth nytt år på dig med sötnos! Mitt nyårslöfte kommer nog bli att fortsätta kämpa med mitt psykiska-mående & att utvecklas bättre på mitt jobb som stall/hästskötare.

Puss puss <3

2011-12-31 @ 00:08:03
Postat av: Petra

Haha rolig videosnutt i slutet! :) hoppas du haft en bra nyår, det har jag! Hur firade du din nyår? Mitt nyårslöfte är att stressa mindre, har fått lite ont i kroppen på senaste tiden pga min stress. Menmen, får se till att man håller det! :) Roligt att se att du är så duktig och klarar dig så bra! Kraaaam!

2012-01-09 @ 15:09:16
URL: http://petracjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0