Sista dagen på sommarlovet...


Kommentarer
Postat av: emma-isabella

Hej!

Läste i din blogg att du varit på Obesitasmottagnignen.

Hur var det?

Vad är det för prover som tas vid första mötet?

Jag ska dig på Tisdag och är lite nervös.

Är du nöjd med behandlingen? (om du nu gick dit och fick nån).



Vad har/hade du för problem?

Berätta gärna.



Kika gärna in hos mig.



Emma

2011-09-18 @ 14:46:29
URL: http://motettslankareliv.webblogg.se/
Postat av: Stellan

Hej Emma!



Förlåt så hemskt mycket för att jag inte svarat. Jag skäms jättemycket!

Jag trodde ingen besökte min blogg, så jag förutsatte att jag inte fått kommentarer.

Nu är det ju rätt så länge sedan du besökte Obesitasmottagningen. Hur känner du såhär i efterhand?



Mitt problem är övervikt. Jag ska fetma-opereras.

Jag ser på din blogg att du väljer ett mindre drastiskt alternativ. Jag beundrar det som f-n!



Hoppas det går bra för dig,

och glöm inte att små bakslag då och då är helt okej :-D



MVH

Stellan

2011-09-29 @ 04:42:22
URL: http://sgak.blogg.se/gastriskbypass

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0