Avsnitt 30: TÉ


Kommentarer
Postat av: Binisen Ackeby

Magiskt karamellté!! <3 <3
Jordgubb och Kiwi lät riktigt gott, men tål inte kiwi tyvärr :( Så inte käkat det på 15 år kanske.
Och tycker du är värd en resa nu när du haft så stressigt sötis!
Man behöver vila emellanåt men känner igen mig i det där med att ta på sig för mycket.
Mycket kärlek och kramar!! <3<3<3<3

2013-05-25 @ 18:43:14
Postat av: Fiskrumpaah

Hej fina Stellan!
Var i stan igår och såg dig på en jättefin bild och blev glad, min kompis Rasmus och jag tycker att man inte kan annat än att älska dig, för du är så gullig. Hoppas jag träffar dig någon gång igen, ha det bra! puss från oss alla <3

2013-05-26 @ 10:05:32
Postat av: Emmy

awh du är så Go stellis :D
jag kommer direkt och dricker Té :3 fast tål inte kiwi :( hade gärna smakat det ändå :P
jag tyckte det var en as bra idé med badrummet!
Nu måste jag gå, PUUSSS på dig gullebulle <3

2013-05-26 @ 12:39:19
URL: http://fallenangelx.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0