Avsnitt 29: NAVELPIERCING


Kommentarer
Postat av: Emmy

STEELLLLLLLAAAAAAAAAN! X3 <3
nu var det hundra årsen sist jag kommenterade din blogg, whopp! är allt bra med dig stellis? :)
jag hoppas vi kan Dricka Te ihop någon gång faktiskt! hade vart så mys!
Tänkte måla mitt badrum soon, ge mig tips på hur jag kan måla om, vill ha något crazy, något färgfullt! just nu är det en matt gul färg så tråkig!

Vi hörs sockerbulle <3

You so damn beautiful x3

2013-05-11 @ 03:37:36
URL: http://fallenangelx.bloggplatsen.se/
Postat av: Robin

Jag kan tänka mig att många dömer dig på ditt utseende och har fördomar på grund av alla piercingar och stil, men när du väl öppnar munnen och talar sådär gulligt så kan man ju inget annat än att älska dig! Jag tycker att du är en riktigt härlig människa. Dina videos gör mig alltid lika glad, speciellt när du svarar på kommentarer, för hela du lyser upp när någon skriver nåt fint. Du är så söt Stellan! Jag hoppas att vi kanske kan träffas någon gång för du är så go och jag vill bara ge dig en kram! Men jag bor nere i skåne så det är ju en bit bort. Men man vet aldrig! Ha det fint och jag hoppas att du får det bra i New York! Kramis <3

2013-05-12 @ 17:34:36
URL: http://autogoy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0