Avsnitt 23: FLYTTIS


Kommentarer
Postat av: Sara

Grattis i förskott får man väl säga då :)
Och en liten sång kan du få med

Ja, må han leva. Ja, må han leva.Ja, må han leva uti hundrade år. Ja visst ska han leva, Ja visst ska han leva, Ja visst ska han leva uti hundrade åååår!

2013-03-29 @ 03:14:12
URL: http://saramodigh.bloggplatsen.se/
Postat av: Binisen

Lycka till Stellis och GRATTIS I FÖRSKOTT!!! PUSSAS <3<3<3<3<3<3

2013-03-29 @ 09:34:38
Postat av: Sara i Uppsala

Kramis och lycka till med flytten! Jag tycker flytta suger, jag gjorde det många gånger innan jag träffade maken. Efter det har jag bara flyttat 2 ggr. Hem till honom och sen vi tillsammans ut till vårt nybyggda hus! Men det sög det också... Packa packa packa... Packa upp, packa upp, packa upp... Fördelen med att vara knegare är att man har råd att köpa flyttstäd och hyra flyttfirma!

Grattis på födelsedagen i förskott! Hurra hurra hurra hurra! :-D

Kram från Sara

2013-03-29 @ 21:08:42
URL: http://sundochfin.wordpress.com
Postat av: amanda/crazynter

jag vet inte riktigt vad jag ska säga, men du verkar vara en sån härlig och söt glad sprudlig människa :D, jag gillar dig :D

2013-03-30 @ 18:12:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0