Avsnitt 18: TRÖTTSTELLAN



LUSH-tips: 
Shimmy Shimmy
Sweet Soap of Mine
The Comforter

Kommentarer
Postat av: CloudyClown

Vad gött att du fick lägenheten då, grattis goa Stellan! :D Tänkte bara skriva för en gångs skull, var ju ett tag sedan sist, men kollar självklart varje inlägg du gör! :) Ha det bäst, massa kramar!

2013-02-12 @ 10:50:19
Postat av: Binisen!

Lundby låter som ett bra område för dig :D
Har varit en del på hissingen och trivs jättebra där när jag hälsar på :D
Ska bli kul att hälsa på där med.
OOOOH GLITTER!!!! :D
Prata om hur du kom på att du ville hålla på med musik eller ditt yrkesval :)
PÖSSA STELLIS <3 <3 <3

2013-02-12 @ 12:05:47
Postat av: Emmy

MEN SÖT DU ÄR! <3 kraaaam på dig! <3

2013-02-12 @ 14:22:25
URL: http://fallenangelx.bloggplatsen.se/
Postat av: Linnéa

Hej Stellan!
Fan vad söt du är :D Jag kommer med stor sannolikhet till Gbg i början på juli. Vill du gå på Liseberg då? :) Plaffs o kram!

Svar: Det låter inte som en omöjlighet. Min bror kommer hit i början av juli också. Och kanske pappa med :D
Stellan

2013-02-13 @ 22:06:42
URL: http://hejpappa.tumblr.com/
Postat av: Ce

Åh va skönt!
Jag minns känslan när vi fick veta att vi kunde få flytta i från studentettan i frölunda :D Vi använde dock vår uteplats och kitschade till den, skall skicka en bild nångång till dig, fullt med rosa,flamingos,plastblommor o grejs :)

Jag tror jag handlade för ca 500:- på rean på lush, sweet jesus va grejer en fick :D

Grattis igen till lyan!

kram

Svar: Oooh vad köpte du på Lush? BERÄTTA!!! :D :D :D
Stellan

2013-02-14 @ 15:24:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0