Avsnitt 16: LÖGNERNA


Kommentarer
Postat av: Binisen

hohohooo
Trodde inte att jag skulle vinna XD
Åh du slog till på en microKORG :D fin den va :D
Jag vill att du ritar en katt som är hög på godis :P
Pössa massa på finisen Stellisen <3

2013-02-04 @ 09:37:09
Postat av: Deziree!

Kan du inte prata om hur du liksom... kom ut ur "garderoben" om man säger så! De skulle vara jätte kul att få veta, sen om relationer och sådant bara allmänt! :)
Kramiz <3

2013-02-04 @ 11:05:13
URL: http://dezireerodin.blogg.se
Postat av: Sara i Uppsala

Hej sötis!

Åh, jag vann inte! Buhu! ;-) Min son Ville (6 år) satt bredvid mig när vi tittade på ditt vlogginlägg (vi målade hans naglar lila) och när du pratade om teckningar säger han:
-Jag vill också ha en teckning av han!
Och då berättade jag att du är jätteduktig på att rita Marioteckningar och ett Mario-fan som han är så ville han ju genast ha en sån. Så nu får du ha fler tävlingar så jag kan vinna en åt honom! ;-) Han är nog din yngsta följare. Coolt va? Så sex och relationer går nog bort när han ska titta! ;-) Du får gärna berätta mer om tekniken du gillar, och göra lite mer musik och dela med oss, det är kul! Berätta gärna mer om din inriktning på utbildningen.

kram på dig!

2013-02-04 @ 16:08:10
URL: http://sundochfin.wordpress.com
Postat av: Emmy

ååååååh va glad jag blev!!!!!!!
oj, oj oj... :o !
förslag har jag dock inget ännu :3
du ritar ju allting så bra! <3
suprise me!!
kramis på dig!!!!

2013-02-05 @ 01:09:38
URL: http://fallenangelx.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0