Avsnitt 28: HEJ ALLA NYA BLOGGBESÖKARE


Kommentarer
Postat av: Evelina

Hej! Kikade in på Youtube och såklar kommer man in i laburinten av videos, jag började kolla på piercings och så såg jag dig och dina videos, först blev jag lite fundersam vem du va, sen så kollade jag på dina videos och blev genast fast, du värkar vara en härlig fantastisk männska som sprider mycket gläädje, och alla andra som säger att du ska kolla dig i spegeln för att du skärmer andra, haha så patetiska, dom är bara avensjuka.. Du värkar så snäll och go! Synd att jag bor i stockholm! :( Skulle så gärna vilja träffa dig. Skulle du kunna göra en video om hela din navelpiercings prosses? Är lite sugen på att ta en! Vad du rekomenderar och så. Älskar dina videos somsagt och prenumererar, chekar bloggen varje dag! Ha de bra! Kramar/ Evelina<3

2013-04-29 @ 23:08:13
URL: http://evelinakindstrand.blogg.se
Postat av: amanda

ah okej, för låt, jag förstod inte först att du hette stellan, jag bara blev så fundersam först, för de är ju vanligast som flicknamn och har aldrig hört en kille som heter det, men du passar ialla fall väldigt bra i ditt namn tycker jag :) ha de bäst <3
amanda

2013-05-01 @ 14:24:39
Postat av: Binisen

HAJ!
Det är just den intervjun med Fred jag menade :)
Jo jag vill komma och hälsa på och det kommer nog ske snart, men varit lite väl mycket som hänt här i Borås nu. Så snart det lagt sig så kommer du inte undan! <3 :D
Hoppas du har det fiiiiint!
KJAMEN!

2013-05-02 @ 08:12:43
Postat av: Sara i Uppsala

Underbara Stellan! Jag blir så glad av dina inlägg, men det var länge sen jag kommenterade. Det beror mest på att jag läser din blogg från mobilen innan jag ska sova och jag är sjukt lat så jag orkar inte kommentera från den... höhöhö...

kram från Sara i Uppsala

2013-05-03 @ 09:38:45
URL: http://sundochfin.wordpress.com
Postat av: Ce

Hej Stellan!
Åh va fin blogg du har :) Var ett tag sen jag var inne o kollade runt. Jag har snott ditt koncept, och har startat en egen liten vlogg, tokinspirerad av dig!
gulle dig!
kram hjärtahjärta! Ce

2013-05-07 @ 22:06:35
URL: http://lyrehed.wordpress.com
Postat av: Anonym

Hejhej söta Stellan! Men hjälp vilken fin blogg du har! Vad roligt att du har youtube och bloggen, det passar dig! Puss på dig! /Elly

2014-07-08 @ 10:27:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0