Avsnitt 26: PIERCINGAR OCH SÅNT


Kommentarer
Postat av: Binisen

HEEEEEEEEEJJ!

Kommer intervjun visas någonstans? :D
Skulle vara kul att se/läsa den :)

Bra att vara nöjd med lägenheten. Hoppas jag får se den någongång! :D
PÖSSAS PÅ FINISEN!

2013-04-08 @ 11:20:48
Postat av: Emelie

Snubblade in på din facebook & såg att du gjort en "tjockisoperation", och snubblade vidare in hit och guh va du gott ner! :D Va kul för dig!

// Emelie, tidigare MP08 :)

2013-04-08 @ 18:34:19
Postat av: Sara Modigh

Jag skulle aldrig kunna leva utan badkar så det var faktiskt ett av dem få krav jag hade när jag flyttade hemifrån faktiskt. :)

2013-04-09 @ 02:21:11
URL: http://saramodigh.bloggplatsen.se/
Postat av: Hanna

Hej! Jag är så himla glad att jag hittade din blogg. Jag har under en lång tid haft väldigt svårt att våga vara mig själv, men när jag såg dig och dina videor så bestämde jag mig för att nu jäklar tänker jag inte fega ur längre. Du är så fin, och du ser så bekväm ut i dig själv. Jag har bestämt mig för att vara den jag vill vara, vara jag. Tack så hemskt mycket för att du har fått mig att våga<3

2013-04-09 @ 23:43:49
Postat av: Sara, Norrköping

Hej hej!!

Jag är ny här på bloggen, första gången jag kikar in hos dig. Men ABSOLUT INTE den sista. Maken till glädjespridare har jag då aldrig sett. Har sett många av dina videos nu och hoppas på att se nya.
Du är fantastisk!
Fortsätt så!
KRAM från Sara från Norrköping.

2013-04-10 @ 12:27:19
Postat av: amanda

jag är bara lite nyfiken, heter du verkligen stellan? eller är de bara ett bloggnamn? om du bytte, vad hette du iså fall innan? har jag bara undrat över :)hur såg du ut innan du hade alla dina piercingar? jag tycker de är jättesnyggt att du klyvt tungan, hur kändes det att göra de? och vad kostade det? jag tänker själv inte göra det, men jag undrade när jag såg att du hade det.
men de är ialla fall det jag undrar, hoppas det är okej att jag frågar :).

tack för att du tycker jag är söt <3
ha de bäst <3

2013-04-10 @ 22:24:39
Postat av: Kimberly

Hej söta du!
Jag är så glad över att ha hittat din blogg. Jag brukade följa dig på bilddagboken för längesen, men sen tappade jag bort dig. Har spenderat hela dagen med att kolla på dina videoinlägg och du gör mig så glad :D och sen undrar jag vilken piercing som gjorde ondast att göra? Pusspuss! <3

2013-04-11 @ 13:20:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0