Avsnitt 9: NEMENOOO


Kommentarer
Postat av: Binisen

Hej sötStellan!
Jag såg filmen utan 3D på premiärdagen :)
Ska se den ännu en gång med både 3D och highframerate med ännu en kompis.
Jag älskade den då den har mycket klarare färger i bakgrundsvyerna än vad sagan om ringen hade.
Den följer boken bra och lägger till en del delar så att de som inte läst boken förstår storyn väldigt bra :)
Väldigt nöjd Bina :)
Nemenoookramar till dig! <3

2012-12-16 @ 16:40:07
Postat av: Petra

Hej söta Stellan! :-D Jag ska se The Hobbit! Blir antagligen denna veckan innan jul, jag vet inte om jag ska se den i 3D, det får min kära sambo bestämma då det är han som vill se den mest.. Hihi. Kram!

2012-12-17 @ 05:45:07
Postat av: Joque

Haha.. Ordvitsen i slutet.! Awesoooome! Det märks att du har bott i Götelaborg ett tag nu.. ;)

2012-12-20 @ 01:41:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0